سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 9:0 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Business Process Re-Engineering Application in Healthcare in a relation to Health Information Systems
عنوان فارسی مقاله: مهندسی مجدد نرم افزاری فرایند کسب و کار در بهداشت و درمان در ارتباط با سیستم های اطلاعاتی سلامت
دسته: فناوری اطلاعات IT - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
کاربرد فناوری مانند سیستم اطلاعاتی بهداشتی در رائه خدامت بهداشتی از جمله خدمات بالینی در مراقبت های بهداشتی تاثیر می گذارد. نظام اطلاعات سلامت در مراقبت های بهداشتی به طور گسترده مورد استفاده برای حمایت از زیرساخت های پزشکی قرار می گیرد. بهبود فرایند بالینی را قادر می سازد تا درک بهتری از سیستم های مراقبت های به عنوان فناوری و روند بالینی فرایند مهندسی مجدد کسب و کار است(BPR).
هدف از این مقاله بررسی استفاده از BPR و اثر ان در بهداشت و درمان مرتبط با سلامت با سیستم های اطالاعاتی (HIS) است. این مقاله همچنین به بررسی عوامل برای موفقیت برای سازمان بهداشت و درمان با اجرای BPR است. در نتیجه استفاده از BPR قبل از اجرای HIS و حتی پس از پیاده سازی می تواند برای بهبود اثربخشی HPS مفید باشد. استفاده از فناوری اطلاعات نیز می تواند یک توانمندسازی برای طراحی مجدد رودر رو داشته باشد که به خصوص در یکپارچه سازی فرایند های متعدد و اتوماسیون می باشد.
کلمات کلیدی:
سیستم های اطلاعاتی،سیستم اطلاعاتی بهداشتی،مهندسی مجدد فرایند کسب وکار،بهداشت و درمان،گردش کار بالینی.
1-مقدمه:
فناوری اطلاعات(IT) در بسیاری از صنایع با مزایای قابل توجهی  استفاده می شود. علم اطلاعات پزشکی علم استفاده از ابزارهای سیستم تحلیل با توسعه روش الگوریتم برای مدیریت،کنترل فرایند،تصمیم گیری و تجزیه  وتحلیل عملی از دانش پزشکی است. در یک طرف توانایی سازمان بهداشت و درمان انجام عملکرد خود را مانند ثبت سفارش،نوشتن گزارش و سیستم های پشتیبانی را برای کاهش ارتباطات دارد ورسیدن به اهداف می تواند با استفاده از ارائه سیستم های مبتنی بر فناوری اطلاعات باشد. و همچنین به عنوان سیستم های اطلاعاتی بهداشتی شناخته شده است. از سوی دیگر برخی از خطرات مانند نارسایی و اثرات منفی بر بیمار یا مربوط به برنامه HIS گزارش شده است. با این حال سازمان بهداشت و درمان باید در تلاش برای رسیدن به بهترین شکل ممکن از عملکرد می باشد. بنابراین ارزیابی HIS بسیار مهم برای اینکه اطمینان حاصل شود که حداکثر مزایای آن به دست آید. اگر فناوری جدید در مراقبت های بهداشتی به کار گرفته شود فعالیت های کاربر فعلی سازگار نیست. ممکن است باعث نارضایتی کاربران شده و آنها از پذیرش تکنولوژی جدید خودداری کنند.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:59 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Mining fuzzy association rules from low-quality data
عنوان فارسی مقاله: استخراج قوانین انجمن فازی از اطلاعات با کیفیت پایین
دسته: فناوری اطلاعات - کامپیوتر - داده کاوی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 30
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده – استخراج اطلاعات معمولاً در تلاش برای القای قوانین انجمن از پایگاه داده استفاده می شود که می تواند به راحتی به تصمیم گیرنده انالیز اطلاعات کمک کند و تصمیمات خوبی با در نظر گیری حوزه های مربوط بگیرد. مطالعات مختلف روش هایی برای قوانین انجمن استخراج از پایگاه داده با ارزش های سطحی پیشنهاد می کند. با این وجود ، اطلاعات در بسیاری از برنامه های کاربردی جهان واقعی یک درجه قطعی نارست است. در این مقاله ما این مشکلات را پیدا کرده ایم و یک الگو ریتم استخراج – داده برای خروج دانش جالب از پایگاه داده به همراه اطلاعات نادرست ارائه نموده ایم. این الگو ریتم پیشنهادی محتوای داده نادرست و الگوریتم استخراج استقرایی فازی جهت یافتن انجمن استخراج در پایگاه داده شده ، جدا می کند. تجربیات تشخصیص نارسایی در درون کودکی اخیر به وجود امده است تا عملکرد الگوریتم پیشنهادی را بازبینی کند.
کلید واژه : داده کاوی ، قوانین انجمن فازی ، اطلاعات با کیفیت پایین
1- مقدمه 
داده کاوی (DM) پروسه ای برای کشف اتوماتیکی دانش سطح بالا از جهان واقعی ، مجموعه داده پیچیده و بزرگ می باشد. استفاده DM برای تسهیل تصمیم گیری است که می تواند بهبود عملکرد در تصمیم گیری حادث می شود و قادر به غلط گیری انواع مسائلی است که قبلاً آدرس دهی نشده اند (Mladeninetal 2002)
کشف قوانین انجمن یکی از تکنیک داده کاوی است که در این گزارش توضیح داده  شده است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نماییدt


:: برچسب‌ها: t



پروژه مقایسه فنی خطوط و کابل های AC و DC
نوشته شده در پنج شنبه 93/12/28
ساعت : 8:59 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: مقایسه و بررسی اقتصادی و فنی خطوط و کابل های AC و DC
دسته: مهندسی برق - قدرت
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 101
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
با توجه به رشد روز افزون مصرف انرژی الکتریکی ، روش های تولید و انتقال آن ،که بعنوان نمونه سیستم های قدرت HVAC می باشد بصورت گسترده توسعه یافته است و بنا به ضرورت افزایش قابلیت اطمینان و تامین شرایط فنی و اقتصادی هر چه مطلوب تر و بالا بردن کیفیت و توان تولیدی ،این سیستم ها را ، به شبکه های به هم پیوسته تبدیل کرده است از طرفی توسعه مصرف و بروز مشکلات فنی در سیستم های HVAC از قبیل پایداری ،افزایش تلفات، افزایش سطح ایزولاسیون و سطح اتصال کوتاه و همچنین بروز مشکلات اقتصادی از قبیل افزایش مصرف مس،افزایش هزینه ساخت و طراحی دکل هاو افزایش وسایل عایقی مانند مقره ها،باعث شده که علاوه بر شبکه های HVAC ، انتقال انرژی بوسیله شبکه های HVDC نیز مورد توجه و بررسی قرار گیرند.
کلید واژه ها: 
1-شبکه
2-سیستم
3-کابل 
4-هادی
5- برج یا دکل
6- مقره
7- جریان متناوب فشار قوی
8- جریان مستقیم فشار قوی
پیشگفتار:
بی شک مبانی پیشرفتهای بنیادین هر جامعه بر پایه رشد و ترقی هر چه بیشتر کاربرد علوم در آن جامعه و دستیابی به تکنولوژی نوین قرار دارد. در این میان نقش و مسئولیت دانشگاهیان و متخصصین بسیار سنگین بوده و هر یک وظیفه دارند نسبت به علم و تخصص خود تلاش همه جانبه ای را پیگیری کنند.
گسترش سیستم های قدرت، افزایش توانهای انتقال یافتنی، توسعة جغرافیایی حوزه های تحت پوشش سیستم های برق، به هم پیوستن شبکه های برق رسانی کشورهای همجوار که شاید با فرکانسهای متفاوتی کار کنند و مسائل پایداری و افت توان در شبکه های رایج انتقال، نیاز به استفاده از شیوه های جدید انتقال را افزایش داده است.
امروزه با پیشرفت تکنولوژی یکسو کننده های با قدرت بالا و ارزان شدن قیمت آنها و همچنین افزایش ارتباطات بین المللی بین کشورها و حتی قاره های مختلف که ضرورت انتقال قدرت در فواصل بسیار طولانی را به دنبال خود دارد، باعث شده که شبکه های انتقال قدرت DC مجهز به مبدلهای تریستوری نسبت به شبکه های انتقال AC از نظر اقتصادی مقرون به صرفه شوند. این امر خود باعث افزایش چشمگیر انتقال انرژی به صورت DC شده است. همچنین مینیمم کردن تلفات سیستم یکی از پارامترهای بسیار مهم در طراحی شبکه های انتقال انرژی محسوب می شود و از آنجا که تلفات خطوط انتقال DC به مراتب کمتر از خطوط انتقال AC می باشد. لذا کاربرد این نوع سیستم ها در سالهای اخیر با طولانی تر شدن طول خطوط انتقال افزایش چشمگیری پیدا کرده است و این باعث شده که به جای ساختن نیروگاههای جدید فسیلی یا اتمی در نزدیکی مراکز مصرف و انتقال آن توسط خطوط HVAC ، از نیروگاههای دوردست، انرژی ارزان را توسط خطوط HVDC به مراکز مصرف منتقل نموده و علاه بر قیمت انرژی کمتر، مسائل زیست محیطی را نیز نداشته باشیم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:59 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Analysis the effect of data mining techniques on database
عنوان فارسی مقاله: تحلیل تاثیر تکنیک های استخراج داده بر پایگاه داده ها
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 17
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در جامعه ی اطلاعاتی امروز شاهد روند رو به رشد شرکت های الکترونیکی و ذخیره سازی اطلاعات آنها در پایگاه های داده ای بزرگ هستیم. استخراج داده سبب دانش افروزی میشود. استخراج اطلاعات میتواند مفاد بارزشی از پایگاه داده ها آشکار کند که به دانش افروزی و بهبود تجارت هوشمند کمک میکند. در این مقاله به این موضوغات می پردازیم که تکنیک های استخراج داده ای چه تاثیری بر سیستم های پایگاه داده ای دارند، چگونه میتوان با استفاده از آنها به اطلاعات مورد نظر دست یافت، به چه ابزارهایی برای استفاده از آنها نیاز است، طرفداران و منتقدان اصلی آنها چه کسانی هستند. با تمامی این تفاسیر برآنیم تا نشان دهیم چگونه میتوان تکنولوژی استخراج داده ای را در تکنیک های آن گنجاند.
1-مقدمه:
در سال های اخیر استخراج داده به تکنیک بسیار معروفی برای استخراج اطلاعات از پایگاه داده در حوزه های مختلف مبدل شده است که به عوامل گوناگونی من جمله قابلیت دسترسی کاربران به آن و نتایج نشان دهنده آن بستگی دارد. استخراج داده به معنای جستجوی اطلاعات بارزش در حخم وسیع داده ها میباشد.با افزایش دسترسی به پایگاه های داده ای با ساختارهای مشخص، نیاز به تکنیک های استخراج داده که برای این ساختارها طراحی شده اند نیز بیشتر میشود. به جهت کیفیت بهتر نرم افزار، مهندسان نرم افزار الگوریتم های بسیار ی را برای وظایف مهندسی نرم افزارهای مختلف بکار میبرند. دستیابی سریع تر و بهتر به پایگاه داده ها، تحلیل و درک نتایج و همچنین ذخیره سازی داده ها که از حیطه ی توانایی افراد خارج است، دانشمندان و محققان را ترغیب نموده است تا در کشف و ابداع فیلدهای خاش اکتساب دانش در پایگاه های داده ای حرکتی صعودی و روزافزون داشته باشند. حجم اطلاعاتی بالا و عدم توانایی برای درک و فهم فرآیندهایی که سبب ایجاد آنها شده اند باعث استفاده از تکنیک های استخراج داده ای میشود که به این طریق میتوان الگوهای ساختاری گوناگون با مطالب مفید را از پایگاه داده ای استخراج نمود. پایگاه های داده ای بسیار بزرگ هستند و استخراج داده از آنها برای مجموعه های بزرگ بسیار مهم و در عین حال جالب توجه میباشد. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:58 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Optimizing chocolate production through traceability: A review of the influence of farming practices on cocoa bean quality
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی تولید شکلات از طریق قابلیت ردیابی:بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی بر کیفیت دانه کاکائو
دسته: کشاورزی - صنایع غذایی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 39
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با توجه به تحولات اخیر در سیستم های ردیابی در حال حاضر امکان مبادله مقدار قابل توجه داده ها از طریق زنجیره عرضه مواد غذایی وجود دارد. شیوه های کشاورزی ارگانیک توسط کشاورزان کاکائو با اعمال زنجیره تامین شکلات به شدت تحت تاثیر پارامترهای کیفیت مختلفی از جمله شکلات بوده است. با این حال اطلاعات مربوط به این اعمال به طور معمول بر تولید کننده شکلات نمی رسد. در نتیجه مشخصات بسیاری از مواد خام را نمی توان در عملیات در نظر گرفته و تاثیر آن را در فرایند تصمیم گیری مربوط به تولید شکلات دید. در سال های اخیر بسیاری در مطالعات در زمینه بررسی تاثیر فعالیت های کشاورزی  خاص در تولید دانه های کاکئو و پارامترهای کیفیت شکلات انجام شده است. با این حال هیچ تجزیه و تحلیل جامعی از متغیرهای فرایند در زنجیره انجام نشده و اثراتی برروی کیفیت دیده نمی شود. در این مقاله با بررسی و طبقه بندی منابع موجود در این بحث از نظر متغیرهای پروسه در سراسر زنجیره و اثرات آنها بر  کیفیت و عطر وطعم دانه های کاکائو و محصول نهایی شکلات را انجام داده ایم. پس از تجزیه و تحلیل مطالعات قبلی قادر به  شناسایی مزایای بالقوه با استفاده از داده های مربوط به فعالیت های کشاورزی در فرایند تولید عملکرد را کاهش داده و جهت برای تولید شکلات در اینده را به همراه دارد.
کلیدواژه ها: شکلات،قابلیت ردیابی،دانه های کاکائو،کیفیت مواد غذایی،بهینه سازی،زنجیره تامین.
فهرست:
1-مقدمه
2-متغیرهای زنجیره
2-1 کشاورزی
2-1-1 ارقام
2-1-2 فصل زراحی در کشور مبدا
2-2 ذخیره سازی پوسته و غلاف
2-3 تخمیر
2-3-1 روش های تخمیر
2-3-2 تخمیر به روش میکروبی
2-3-3 مدت زمان تخمیر
2-3-4 هوادهی در طول تخمیر
2-3-5 مواد استارتر
2-4 خشک کردن
2-4-1 مدت زمان و درجه حرارت
2-4-2 روش های خشک کردن
2-5 حمل و نقل
3 بحث در مورد منافع بالقوه
3-1 مشخصات طعم
3-2 بهینه سازی فرایند
3-3ارتقای سلامت
4-تحقیقات بیشتر
5نتیجه گیری
6تقدیر وتشکر
7منابع

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



پروژه منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)
نوشته شده در پنج شنبه 93/12/28
ساعت : 8:58 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: منبع تغذیه بدون وقفه (UPS)
دسته: برق - تکنولوژی الکترونیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 63
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
UPS   سیستمی است که در مسیر برق ورودی دستگاههای الکتریکی قرار گرفته و کیفیت برق ورودی را افزایش می دهد و در زمان قطع برق شبکه ، یک مسیر تغذیه جانشین برای بار مصرفی ایجاد می کند به طوری که تغذیه دستگاههای مذکور تحت هر شرایطی عاری از نویز نوسان و وقفه باشد . هر اندازه که یک UPS مقادیر بیشتری از اختلالات موجود در برق شهر را تصحیح یا حذف نماید و شکل موج ولتاژ خروجی آن در هر شرایطی به شکل موج سینوسی بدون امواج و با دامنه ثابت نزدیکتر باشد از کیفیت بالاتری برخوردار است. همچنین سیستمهای منابع تغذیه بدون وقفه یک توان بدون وقفه و با کیفیت بالا را برای بارهای حساس ایجاد می‌کنند. این سیستمها در واقع بارهای حساس را نسبت به اضافه ولتاژ، کاهش ولتاژ و دیگر شرایط نامطلوب مربوط به خط توان محافظت می‌کنند. 
در هر UPS دو مسیر تغذیه برای  بار وجود دارد یکی از طریق حذف ضربه های ولتاژ و فیلتراسیون برق ورودی از شبکه و دیگری از مسیر شارژر باتری که در هنگام قطع برق شهر به عنوان Back-up  سیستم پشتیبانی بار مصرفی را به عهده دارد. یکی از این دو مسیر به عنوان مسیر اصلی در هنگام کار نرمال سیستم بار را تغذیه می کند و در هنگام بروز خطا در مسیر اصلی مسیر دیگر به عنوان جانشین وارد مدار می شود. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:58 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: 
عنوان فارسی مقاله: ریسک سود مازاد، ارزش‌های ذاتی و قیمت‌های سهام
دسته: حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 48
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
تحقیقات تجربی حسابداری شواهد نسبتاً کمی در مورد این که آیا از نظر ریسک ، اختلافات مقطعی سودی حسابداری با اختلافات مقطعی در قیمت‌های سهام، ارتباط دارند یا نه؟ ارائه می‌دهد. ما با توجه به ریسک یا خطر مربوط به ارقام حسابداری دو پرسش را مطرح می‌کنیم: 
1 ـ آیا ارزیابی‌های خطر مربوط به حسابداری (یعنی خطر نظام مند و تغییر پذیری کل در مجموعه زمانی بهره مازاد حقوق صاحبان سهام شرکت) با ارزیابی بازار و برآورد خطر حقوق صاحبان سهام ارتباطی دارد یا نه؟
2 ـ اگر این چنین است، پس آیا این ارزیابی‌ها به صورت افزایشی با ارزشیابی بازار و ارزیابی خطر حقوق صاحبان سهام در ورای دیگر عوامل قابل بررسی و مشاهده، نظیر عوامل موجود در الگوی سه عامل French, Fama (1992) ارتباط دارند؟ ما بر مبنای یک معیار اساسی حسابداری در مورد ریسک قیمت بازار اختلاف میان قیمت واقعی سهام و الگوی ارزشیابی سود مازاد بر پایه برآورد ارزش سهام و با استفاده از نرخ بهره بد ون ریسک را ارزیابی می‌کنیم.
نتایج ما حاکی از آن است که هم ریسک سیستماتیک و هم مجموع تغییر پذیری در بهره مازاد حقوق صاحبان سهام به طور ناقص تفاوت قیمت گذاری را نشان می‌دهد، و تأثیر توضیحی مجموع تغییر پذیری به عوامل فاما و فرنچ ـ بقای بازار، اندازه شرکت و نسبت ارزش بازار به ارزش دفتری ـ افزوده می‌شود.
اصطلاحات کلیدی: سود بازار، معیارهای ریسک حسابداری، صرف ریسک ضمنی، ارزشیابی حقوق صاحبان سهام.
1 ـ مقدمه:
ارزشیابی اصولی حقوق صاحبان سهام مستلزم ارزیابی پرداخت‌های پیش بینی شده آتی و خطر موجود در این پرداخت‌ها می‌باشد. تحقیقات موجود در مورد مفید بودن ارقام درآمدهای حسابداری بیشتر به نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به پرداخت اختصاص یافته تا نقش آنها به عنوان اطلاعات مربوط به خطر یک مورد استثناء مطالعه بنیادین و اصولی Beaver و همکاران است که نشان می‌دهد ارزیابی‌های خطر حسابداری با الگوی بقای بازار رابطه مثبت دارد، ولی این که آیا ارزیابی‌های خطر حسابداری قیمت‌های بهره سهام را توضیح می‌دهد یا نه را مورد ارزیابی و بررسی قرار نمی‌دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:57 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Short-term debt maturity, monitoring and accruals-based earnings management
عنوان فارسی مقاله: سر رسید بدهی های کوتاه مدت، نظارت و مدیریت درآمدها مبتنی بر اقلام تعهدی
دسته: مدیریت - حسابداری - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 25
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
اکثر مطالعات پیشین، مبتنی بر یک رابطه مثبت بین بدهی و مدیریت درآمد، مطابق با تئوری بحران مالی است. با این حال، شواهد تجربی در مورد نظریه بحران مالی متفاوت است. جنبه دیگری از مطالعات اینگونه استدلال می کند که وام دهندگان به افرادی که بدهی کوتاه مدت دارند، به ویژه هنگامی که اعتبار شرکت در شک و تردید نیست، نقش نظارت بر مدیریت را ایفا می کنند. به منظور بررسی پیامدهای این استدلال ها بر انگیزه های مدیریت درآمد مدیران، ما نمونه ای از شرکت های ایالات متحده را در طول دوره سال های 2003-2006 مورد بررسی قرار دادیم و از این طریق دریافتیم که بدهی کوتاه مدت به گونه مثبتی با مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی (اندازه گیری شده توسط اقلام تعهدی اختیاری)، مطابق با تئوری بحران مالی در ارتباط است. ما همچنین دریافتیم که این رابطه برای شرکت هایی که از اعتبار بالاتری برخوردار هستند به طور قابل توجهی ضعیف تربوده (به عنوان مثال رتبه بندی  شرکت های سرمایه گذاری)، و با مزایای نظارت و اهمیت دلایل بحران مالی برای مدیریت درآمد نیز سازگار است.
کلمات کلیدی: مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی، بدهی کوتاه مدت، نظارت، هزینه های نمایندگی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:57 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: An exploration investigation on the role of industrial market information on the success of negotiations
عنوان فارسی مقاله: نقش سیستم اطلاعاتی بازار صنعتی بر اثربخشی مذاکرات
دسته: بازاریابی - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در عصر حاضر یکی از بارزترین و موثرترین عوامل رشد و توسعه شرکتها و موسسات اطلاعات و مکانیزمهای اطلاع رسانی میباشد به هیچ تردیدی اطلاعات در سازمانها مبنای تمام فعالیتهاست لذا انجام وظایف و تحقق اهداف سازمانی فقط از طریق تسریع و تسهیل جریان اطلاعات و ایجاد اطلاعات و ایجاد شبکه های ارتباطی صحیح و کارآمد امکان پذیر میباشد در سراسر تاریخ هم دولتها و هم سازمانها به کسب اطلاعات به منظور ایجاد تغییر و همچنین شناخت ساختار اولیه مناسب برای جامعه و سازمان علاقه نشان داده اند مطمئنا اگر اهداف دیگری در کارنباشد هر دو تشکیلات وسیعی را برای جمع آوری اطلاعات به منظور تداوم بخشیدن به نظم امور نیاز دارند مفهوم اطلاعات بر این باور تاکید دارد که چیز با ارزشی به فردی یا سازمانی منتقل گشته لذا از آنجائی که افراد به منابع اطلاعاتی چندگانه متوسط شده و حجم و سرعت تولید اطلاعات همواره رو به افزونی است ایجاد تنوع در سیستمهای اطلاعاتی که بطور تخصصی تر به پردازش ذخیره و انتقال داده ها کمک نماید ضروری است در بررسی تکنولوژی مدیریت در سازمان مروری بر سیر تکوین آن میتواند دیدگاه دقیق تری را به پژوهشگر ارائه دهد که در ادامه بحث به آن پرداخته شده است پس بدون هیچ تردیدی می توان اذعان داشت که هیچ سازمانی و ساختاری بدون داشتن سیستمی که بتواند خون اطلاعات را در رگ سازمان بدرستی و بدون لخته انتقال دهد در عصر حاضر توان دقیق در امورات خود را ندارد و چه بسا منوزی نیز باقی بماند در این راستا سیستمهای اطلاعاتی بازاریابی ومذاکرات  بعنوان یک نظام هماهنگ که بتواند به تسریع انجام خدمات رسانی به مصرف کنندگان که همانا ایشان همیشه حرف اول را می زنند بسیار نقش حیاتی را دارا میباشند
هدف از این مقاله، بررسی تأثیر پارامترهای سیستم اطلاعاتی بر اثر بخشی مذاکرات است که باعث توسعه درک بهتر مدیران و بهره برداری موثر از سیستم اطلاعاتی با هدف افزایش انعطاف پذیری و مزیت رقابتی، آگاهی از موقعیت بازار و رقبا و کاهش هزینه ها می شود. در این مقاله، با طراحی دیدگاهی مبتنی بر این پارامترهای، به توسعه یک چارچوب نظری برای توضیح اینکه چگونه عوامل سیستم اطلاعاتی بر اثربخشی مذاکرات اثر دارد، می پردازیم.
در این مقاله با تمرکز بر داده های گرد آوری شده از سازمان صنعت و معدن به  مطالعه وبررسی آنها  برای یافتن مولفه های موثر اثربخشی مذاکرات ،از روش تحلیل عاملی استفاده شده است از اینرو در  مجموع 22  متغیرکه از طریق بررسی ادبیات و مصاحبه اکتشافی17متغیر مورد تایید قرار گرفت که از آن میان  6 مولفه با عناوین مدیریت منابع سازمان ، استراتژی  یکپارچگی نرم افزارهای سازمانی ، مولفه های ارتباطات ،عامل نفوذ ،پیشینه های ادراکی  ، رویکرد فرآیندیشناسایی  و ارایه گردیده  است .
واژگان کلیدی : سیستم اطلاعاتی، فناوری اطلاعات ، مذاکرات ، بازار صنعتی

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:57 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Strategic planning—a comparison of high and low technology manufacturing small firms
عنوان فارسی مقاله: برنامه ریزی استراتژیک - مقایسه ای بین شرکت های کوچک تولیدی با سطح تکنولوژی بالا و پایین
دسته: مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
 در این مقاله بیان می کنیم که شرکت ها بر اساس سطح تکنولوژی که در تولیدات و فرایندهایشان بکار می برند به دو دسته کلی تقسیم می شوند.شرکت های با تکنولوژی بالا و پایین .همچنین بیان می شود که سطح تکنولوژی بکار رفته تاثیر بسزایی در فرایند برنامه ریزی استراتژیک کلی و محرک های اصلی ان (رهبری و فرهنگ سازمانی که منجر به عملکردهای مختلف می شوند) را در شرکت دارد.
با تکیه بر نمونه ای که 194 هیئت مدیره و مدیران اجرایی ارشد شرکتهای تولیدی با اندازه کوچک و متوسط را مورد بررسی قرار داد ، نتیجه گرفتیم که شرکتهای با تکنولوژی بالا اهمیت  بیشتری برای مدلهای رهبری منابع انسانی  و افرین قائل شدند. این دو سبک رهبری رابطه مستقیمی با برنامه ریزی استراتژیک و شاخص های عملکرد استفاده شده دارند.از طرف دیگر، شرکتهای با تکنولوژی پایین تمایل بیشتری به سبک رهبری تعاملی دارند که این سبک رهبری رهبطه مستقیمی با مشخصات استراتژی داخلی و شاخص های عملکرد کوتاه مدت دارد. بطور مشابه نتیجه گرفتیم که مدلهای فرهنگی نیز رابطه مستقیمی با استراتژی و شاخص های عملکرد در هر دو نوع شرکت دارد.نهایتا عملکرد کلی هر دو نوع شرکت نشان می دهد که شرکتهای با تکنولوژی بالاتر عملکرد بهتری نسبت به شرکتهای با تکنولوژی پایین تر دارند. یافته ها بیان می کنند که شرکتهای با تکنولوژی پایین می توانند در رویارویی با محیط خارجی،همانند شرکتهای با تکنولوژی بالا با موفقیت عمل کنند،در صورتی که برنامه ریزی استراتژیکشان، سبک رهبری و فرهنگ سازمانی خود را تغییر دهند.
کلیدواژه: فناوری بالا، طرح راهبردی، رهبری، فرهنگ، عملکرد
مقدمه :
امروزه مدیران با محیطی پویا ، پیچیده و غیر قابل پیش بینی مواجه هستند که تکنولوژی ، ماهیت رقابت، جهانی شده، مرز های صنایع و قوانین رقابت به سرعت در حال تغییرند.
زیادی و پیچیدگی تغییرات در محیط تجارتی کنونی شرکتها را به سمت جستجوی راههای جدید برای بقای رقابت خود سوق می دهد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t