سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
متن دلخواه شما
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازدیدکننده گرامی ، خوش آمدید به سایت من . لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب این وب سایت ، ما را از نظرات و پیشنهادات خود آگاه سازید و به ما را در بهتر شدن کیفیت مطالب یاری کنید.
 
 
ساعت : 8:57 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Role of electronic trust in online retailing :A re-examination of the commitment-trust theory
عنوان فارسی مقاله: نقش مدیریت امانی الکترونیک در خرده فروشی آنلاین
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- مدیریت امانی و انحصاری به عنوان اصول مرکزی در ساختن روابط موفقیت آمیز و طولانی مدت در مفهوم خرده فروشی آنلاین می باشند. در غیاب روابط متقابل فیزیکی بین خریدار و فروشنده، چگونه وب سایت ها می توانند مدیریت امانی خریداران و تحویل دادن براساس تعهد قول داده شده را به دست آورند که به عنوان موضوعات مرکزی و اساسی در مدیریت کردن روابط مشتری آنلاین نیز مطرح شده است. این مقاله قصد دارد تا مجددا تئوری الزام- مدیریت امانی یا CTT در ارتباط با روابط را در مفهوم خرده فروشی آنلاین مجددا مورد آزمایش قرار دهد. این در جستجوی تئوری کردن تعهدات پیشین و متوالی و مدیریت امانی در مفهوم آنلاین است و چگونگی مربوط به سازگار شدن CTT را در محیط تجاری دیجیتالی شده را نیز معرفی می کند.
طراحی/ روش شناسی/ روش- ساختارهای تغییر یافته و اندازه های مربوط به آن ها برای فهمیدن نتایج قبلی مربوط به مدیریت امانی و الزام ارتقا یافته است. داده های طراحی شده مربوط به مشتریان آنلاین انگلیسی با تعداد 651 نفر برای آزمون کردن فرضیه CTT با مدل سازی معادل ساختاری مورد استفاده قرار گرفته است.
یافته ها- این مطالعه یک تغییر معنادار را برای مدل CTT سنتی در محیط آنلاین را پیشنهاد می دهد. مشخصه های امنیتی و خصوصی مربوط به وب سایت در راستای مقادیر مشترک به عنوان مدیریت امانی پیشین و کلیدی می باشد که در شروع دارای اثرات مثبت در ارتباط با الزام ها هستند. مفاهیم رفتاری مربوط به مشتریان به عنوان نتیجه ای از الزام و مدیریت امانی می باشد. رابطه مربوط به پایان ارزش گذاری دارای یک اثر منفی براساس الزام مشتری می باشد.
محدودیت های مطالعه / دشواری های مطالعه- در این مقاله تفاوت های معنادار بین کار اصلی توسط مورگان و هانت و یافته های ارائه شده معرفی شده است، اما اساسا شامل تئوری الزام- مدیریت امانی می باشد که برای خرده فروشی آنلاین به کار برده شده است. 
اصلیت/ ارزش- کمک و شرکت مربوط به این مطالعه در زمینه مجددا آزمون کردن مدل CTT برای روابط بازاری در مفهوم آنلاین تغییر یافته است. این مقاله یک مدل تغییر یافته را برای فهمیدن نقش انحصاری مشتری و مدیریت امانی را در محیط دیجیتالی شده پیشنهاد می کند. ساختارها و اندازه های تغییر یافته در حقیقت منعکس کننده پویایی تجارت آنلاین است. مدل گسترش یافته CTT می تواند دیدگاه بهتری را نسبت به مدیریت کردن روابط مشتری در خرده فروشی آنلاین فراهم کند.
کلمات کلیدی: انحصاری- تجارت الکترونیک- خرده فروشی- مدل سازی ریاضی 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:56 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: STUDY REGARDING THE TRADITIONAL BUDGETING VERSUS SUSTENABLE PERFORMANCE BUDGETING
عنوان فارسی مقاله: مطالعه با توجه به بودجه بندی سنتی در مقابل کارایی بودجه بندی قابل تحمل
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 14
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
بودجه ها اندازه ای از کارایی مالی را فراهم می سازند که موسسه عمومی یا یک شرکت امیدوار است تا از فعالیت هایش به دست آورد. به وسیله برنامه ریزی فعالیت های آن ها، مدیران امیدوار برای مشارکت کردن بالقوه مسائل می شوند و به وسیله روشی مسائل می توانند قابل حل گردند. معرفی کردن کارایی براساس بودجه بندی تغییرات را تعیین می کند و همچنین در مدیریت کردن بودجه مورد استفاده قرار می گیرد که نشان دهنده تغییر عمیق مانند کل بخش عمومی و یا دولتی از نظر فرهنگی و ذهنی می باشد. این تغییر عمده در بیشتر کشورها باید به وسیله روش های سیستماتیک در کار موجود دولتی به صورت ساختار سازمانی قانونی از موسسات دولتی و منابع انسانی مورد حمایت قرار بگیرد.
مطالعه سیاست های اصلی و فعالیت های بودجه بندی را در مقابل بودجه بندی برای کارایی قابل تحمل و بحث های مکانیسم های جدید برای تخصیص دادن بسیار موثر منابع مربوط به بودجه و کنترل را نشان می دهد که نیازمند رسیدن به دستورات جدید گسترش یافته بخش عمومی برای فراهم ساختن ارتقا قابل تحمل و استراتژیک می باشد.
کلمات کلیدی: بودجه بندی سنتی، برنامه بودجه بندی، سیاست های بودجه ای قابل تحمل و فعالیت های اجرایی
1-مقدمه
از این لحظه آن ها متولد می گردند در نیمه اول قرن بیستم، بودجه ها ابزار بسیار مشهوری برای اندازه گیری کردن کارایی اقتصادی هستند. مانند همه ابزارهای مدیریتی ظاهر شده از ابتدا، برنامه ریزی دوگانه بودجه بندی براساس پایداری محیطی می باشد و شامل بهینه کردن جریان داخلی می باشد. بنابراین ما می توانیم بگوییم که در یک محیط قابل پیش بینی اجازه بهینه ساختن بودجه بندی، پیش بینی کردن بهبودها و ساده ساختن منابع داخلی مربوط به مکانیسم های تخصیص داده شده، داده می شود.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:56 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: The development of the Activity-Based Costing method: A comparison between France and China
عنوان فارسی مقاله: توسعه روش هزینه یابی برمبنای فعالیت: مقایسه بین فرانسه وچین
دسته: مدیریت - حسابداری
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 12
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
در فرانسه مانند آمریکا هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به عنوان چاره ای برای بحران حسابداری مدیریت در نظرگرفته می شود. درحال حاضر سطح اشاعه در فرانسه به همان اندازه مهم است که درکشورهای انگلوساکسون است .  تعجبی ندارد هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)در کشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین بیشتر است است. محققان چینی قرن 21 در دهه 1990 تحقیق درباره هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)را شروع کردند  و ما  می توانیم  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)اجرا شده  در موسسات تولیدی و پس از آن درصنایع خدماتی را مشاهده کنیم .  ما همچنین می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی و فرانسوی را تشخیص دهیم. در فرانسه ، ما برخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها را مشاهده کردیم  که درآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارگرفت . 
کلید واژه: حسابداری مدیریت، روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت ، مقایسه چین و فرانسه
- بحث ونتیجه گیری
تعجبی ندارد روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت (ABC)بیشتردرکشورهای توسعه یافته غربی نسبت به چین است. زیرا سبک مدیریت غرب را درشرکتها نشان می دهد. حتی اگر برخی ازعوامل داخلی وخارجی بتواند بخش سطح پایین اتخاذ درچین را توضیح دهد، ابعاد «فرهنگی» می تواند تعیین کننده عمده باشد. اما ما می توانیم تشابه بین موقعیت های چینی وفرانسوی را تشخیص دهیم. درفرانسه، مابرخی مقاومت ها ی روش آنگلوساکسون در مدیریت شرکت ها رامشاهده کردیم  ودرآغاز روش  هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)به شدت مورد انتقاد قرارمی گیرد. اما امروزه، پدیده جهانی شدن تاثیربر روی شرکتهای فرانسوی دارد وافزایش سطح اتخاذ تکنیک هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)نشان داده شده درسالهای قبل را توضیح می دهد. درآینده، ما دوست داریم که سرمایه گذاری مشترک چین وفرانسه که در آن روش هزینه یابی بر مبنای فعالیت  (ABC)استفاده شده مطالعه کنیم. ما می توانیم با تجزیه وتحلیل مقایسه ای مان به روش حسابداری مدیریت دیگری مانند کارت امتیازدهی متوازن گسترش دهیم.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:56 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: The market valuation of knowledge assets in US and European firms
عنوان فارسی مقاله: شناسایی دارایی مربوط به ارزش گذاری بازار در آمریکا و بنگاه های اقتصادی اروپا
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
روش رگرسیون هدونیک به اندازه گیری کردن و شناسایی کردن ارزش بازار به وسیله یک بنگاه اقتصادی می پردازد که به صورت طرح کلی می باشد و روش های مختلفی نیز برای اندازگیری و شناسایی کردن دارایی ها با استفاده از داده های قابل مشاهده توصیف شده است. نتایج گذشته مربوط به به کار بردن روشی برای داده های بنگاه اقتصادی بر روی ارزش بازار، سرمایه، R و D و حق انحصاری مربوط به آن همراه با جزئیات بیشتر مربوط به نتایج اخیر برای بنگاه های اقتصادی آمریکا و اروپایی خلاصه شده است. بحث بر سر اندازگیری ها براساس R و D، حق انحصاری و ذکر کردن حق انحصاری شده وزنی می باشد که هر یک دارای مشخصه بالایی در یک رگرسیون ارزش گذاری بازار هستند، اگر چه اندازه گیری براساس حق انحصاری منجر به این می شود که در اندازه های R و D دارای ارزش کمتری باشد. براساس این نتایج، در بیشتر کشورها یک دلار اضافی R و D به همراه مقدار کمتری از یک دلار برای ارزش بازار خرج می گردد، یک تفسیر متناوب این است که دارایی های R و D در میزانی بالاتر از 15 درصد به ازای هر سال کم بها و مستهلک می گردد.
1-مقدمه
نوآوری به طور کلی به عنوان دلیل اصلی برای رشد اقتصادی در نظر گرفته می شود و یک منبع مهم ثروت در کشورهای توسعه یافته است. یک شرایط ضروری برای فعالیت نوآوری خصوصی به هر حال نوآوری است که دارای اثر مثبت بر روی سود یک بنگاه اقتصادی باشد. به دلیل بازگشت، نوآوری به صورت کم و نادری در طول دوره ای رخ می دهد که سرمایه گذاری در نوآوری و حرکتی جدید رخ دهد و در حقیقت ممکن است بر روی تعدادی سال به دنبال چنین سرمایه گذاری پخش گردد، سودهای رایج به طور کلی به صورت شاخص جزئی و ناقص از بازگشت های حرکت تازه و نوآئوری می باشند. به همین دلیل تعدادی از محققان شروع به ذخیره کردن ارزش بازار براساس شاخص مربوط به نتایج بنگاه اقتصادی مورد انتظار با استفاده از کردن سرمایه کرده اند، که ناشی از توزیع اصلی به وسیله Griliches می باشد (1981).

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:56 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: The influence of organizational culture and conflict on market orientation
عنوان فارسی مقاله: اثر مربوط به فرهنگ سازمانی و ناسازگاری آن بر روی جهت گیری بازار
دسته: اقتصاد - مدیریت
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 33
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
هدف- اهداف این مطالعه بازبینی کردن سه نوع فرهنگ شناسایی شده می باشد که عبارتند از: بروکراسی یا دیوان سالاری، حمایت کننده و حامی و ابتکاری یا نو، سپس یک مدل برای توصیف کردن چگونگی روابط بین میانجی گذرهای تاسازگار درون سازمانی در بین این فرهنگ ها و جهت گیری بازار را ارتقا می دهیم.
طراحی/ روش شناسی/ دیدگاه- از طراحی داده ها مربوط به بیش از 200 مدیر به صورت مشارکتی استفاده می شود، یک مدل مربوط به اثرات میانی ناسازگاری نیز مورد آزمایش قرار گرفته است. 
یافته ها- در این مطالعه فهمیده شد که ناسازگاری میانی مربوط به روابط بین فرهنگ و جهت گیری بازار وجود دارد. یافته ها همچنین پیشنهاد می کنند که ناسازگاری به صورت مثبتی مرتبط با سازمان های بروکراسی یا دیوان سالاری بوده است و به صورت منفی مرتبط با سازمان های ابداعی و حمایتی بوده اند.
کاربردها و اجرا شدن های عملی- نتایج اشاره به پتانسیل پنهانی دارد که برخی از سازمان ها ممکن است در زمینه حفظ کردن جهت گیری بازار یا در زمینه تلاش کردن برای جهت دار کردن بازار با آن رو به رو شوند. نتایج پیشنهاد می کنند که سازمان های ابداعی و حمایتی با احتمال کمتری تجربه مربوط به ناسازگاری کار غیر معمول را دارند و بنابراین ممکن است قادر باشند به شکل بهتری جهت گیری بازار را حفظ کنند.
ابتکار/ ارزش- مطالعه یک مدل را پیشنهاد می دهد که براساس روابط بین فرهنگ سازمانی و جهت گیری بازار مربوط به مطالعه قبل به وسیله آزمایش کردن نقش میانی ناسازگاری توسعه و گسترش یافته است. با در نظر گرفتن ناسازگاری، مطالعه بینشی را نسبت به اهمیت روابط متقابل فرهنگکی، ناسازگاری و جهت گیری بازار را پیشنهاد می دهد.
کلمات کلیدی: فرهنگ سازمانی، ناسازگاری، جهت گیری بازار
نوع مقاله: مقاله تحقیقی
یک خلاصه اجرایی برای مدیران و خوانندگان اجرایی که می توان آن را در پایان این مقاله جستجئو کنند.
مقدمه
جهت گیری و یا تعیین جهت کردن بازار بیش از اندازه و با شایستگی خوب مورد توجه واقع می شود زیرا آن معرفی کننده بازاریابی آکادمیک و فعالیت های مربوط به آن می باشد. متا آنالیزها نشان می دهد که سازمان هایی که دارای جهت گیری بازاری بیشتری هستند تمایل بیشتری برای نو سازی دارند و در نتیجه مشتریان وفادار بیشتر و اجرا شدن های مالی بهتری را دارند. مطالعات همچنین نشان می دهند که ناسازگاری مربوط به روابط برون و درون سازمانی می تواند یک توانایی سازمانی را برای جهت دار کردن بازار را ممنوع می سازد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:55 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Global data mining: An empirical study of current trends, future forecasts and technology diffusions
عنوان فارسی مقاله: داده کاوی جهانی: مطالعه تجربی از روند فعلی پیش بینی آینده و انتشار فناوری
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 28
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
با استفاده از روش داده کاوی این مطالعه و تجلیل روند تحقیقات و پیش بینی داده کاوی را از سال 1989 تا سال 2009 را با عنوان داده کاوی در پایگاه SSCI انجام داده است روش کتاب سنجی تحلیل روشی بررسی موضوع در این بازه زمانی است. ما با برداشت از 1881 مقاله به بررسی این موضوع پرداخته ایم در این مقاله پیاده سازی و طبقه بندی مقالات داده کاوی با استفاده از سال نشر، استناد، کشور نشر، نوع سند، نام موسسه، زبان، عنوان منبع و موضوع منطقه برای وضعیت های مختلف به منظور کشف تفاوت ها و اطلاعات چگونگی فناوری و توسعه یافتگی آن در این دوره با گرایش های فناوری پرداخته ایم و پیش بینی نتایج را از این مقالات انجام داده ایم همچنین این مقاله انجام آزمون K-S را برای بررسی اینکه آیا تجزیه و تحلیل براساس قانون لوکتا است یا نه انجام دادند. علاوه براین تجزیه و تحلیل بررسی متون تاریخی جهت نفوذ فناوری داده کاوی انجام شده است. این مقاله یک نقشه راه برای تحقیقات آینده، و روندهای تکنولوژی و پیش بینی و تسهیل انباشت دانش را در دستور خود دارد به طوری که محققان داده کاوی بتواند با صرف هزینه کم بر روی موضوع مشخص خود متمرکز شوند. 
این بدان معنی است که پدیده موفقیت در نشریات با کیفیت بالاتر شایع تر است 
کلیده واژه ها: داده کاوی، روند تحقیقات و پیش بینی، نفوذ فناوری و روش کتاب سنجی 
1- مقدمه:
داده کاوی زمینه بین رشته ای است که ترکیبی مصنوعی از هوش، مدیریت پایگاه داده، تجسم داده ها، دستگاه یادگیری، الگوریتم های ریاضی و آمار را به وجود آورده است. داده کاوی نیز به عنوان کشف پایگاه داده ها شناخته شده است. دچن، هان ویو 1996 ، پیاتتکسی و اسمیت 1996 که به سرعت در حال ظهور می باشند. این فناوریها روش های مختلفی را برای تصمیم گیری حل مسئاله، تجزیه و تحلیل، برنامه ریزی، تشخیص، یکپارچه سازی، پیشگیری آموزش و نوآوری را به ارمغان می آورد که نیاز به تکنیک های جدید برای کمک به تجزیه و تحلیل، درک و حتی تجسم مقدار بسیار عظیمی از داده های ذخیره شده را در برنامه های علمی و کاربردی را جمع آوری می کند. کشف دانش این فرآیند جالب توجه است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:55 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Wall thickness optimization of thick-walled spherical vessel using thermo-elasto-plastic concept
عنوان فارسی مقاله: بهینه سازی ضخامت دیواره سیلندر با دیواره ضخیم با استفاده از مفهوم الاستوپلاستیک حرارتی
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 22
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
یک مطالعه از مخازن کروی با دیواره ضخیم تحت حالت پایدار شعاعی و با استفاده از تجزیه و تحلیل الاستوپلاستیک گزارش شده است. با توجه به شعاع پلاستیک حداکثر و با استفاده از روش فریتیج خودکار حرارتی برای مکانیسم تقویت،دیواره مطلوب ضخامت مخازن با یک گرادیان درجه حرارت داده شده در سراسر مخزن بدست امده است. در نهایت در مورد بارگذاری حرارت در یک مخزن ،اثر انتقال حرارت به ضخامت مطلوب در نظر گرفته شده و یک فرمول کلی برای ضخامت مطلوب تعیین و طراحی نمودار برای چند موارد مختلف ارائه گشته است.
کلمات کلیدی:انتقال حرارت،الاستوپلاستیک،عروق با دیواره ضخیم،گرادیان دمایی.
1-مقدمه:
به طور کلی وجود هرگونه تغییرلات دمایی در دیواره یک مخزن با دیواره ضخیم باعث تنش حرارتی می شود. اغلب تنش های حرارتی بیشتر توسط فشارهای داخلی و خارجی ایجاد می شود. از نقطه نظر اقتصادی این دیدگاه روش های الاستوپلاستیکی حرارتی برای طراحی چنین مخازنی استفاده می شود. تجزیه  و  تحلیل دقیق از تنش حرارتی و  مخازن استوانه ای در محدوده الستیک ارائه شده است(منبع 1). در منبع 5 رفتار کروی دیواره های ضخیم و مخازن استوانه ای  در زیر تنش های حرارتی و مکانیکی در نر گرفته شده است. حل کامل توزیع تنش در یک کره با دیواره ضخیم ساخته شده از مواد کاملا الاستوپلاستیک  و در یک حالت ثابت ارائه شده است و شیب درجه حرارت در منبع 6 بدست امده است. در این مقاله همان راه حل با فشار الاستیک ناچیز مورد بررسی قرار می گیرد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:55 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: Nonlinear Viscoelastic Analysis of Thick Walled Cylindrical Composite Pipes
عنوان فارسی مقاله: تحلیل غیر خطی ویسکو الاستیک ضخامت جداره لوله های کامپوزیتی
دسته: مهندسی مکانیک و مواد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 19
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله تجزیه وتحلیل اثر ماتریس رفتار ویسکوالاستیک را در رفتار مکانیکی سیلندر چند لایه ضخیم لایه ضخیم انجام داده است. قسمت اصلی در این کار این است که تا ارائه راه حل های تقریبی تحلیلی برای محاسبه وابسته به زمان را در تنشهای داخل در سراسر ضخامت سیلندر در چارچوب تئوری ویسکوالاستیسه غیر خطی را ارائه دهد. سازه در نظر گرفته شده ضخیم و چندلایه بوده و در طول سیلندر ناهمسانگرد بوده و در معرض بازگذاری متقارن مکانیکی قرار دارد. در چنین شرایطی راه حل الاستیک دقیق آن وجود دارد که به طور طبیعی تعادل، فشار، جابجایی و سازگاری را با شرایط مرزی توسط معادلات شاختاری و بارگذاری ارضاء می کند. با توجه به تغییرات تنش مداوم در طول ضخامت سیلندر پیشنهاد راه حل های ویسکوالاستیک غیر خطی با متوسط تنش برای محاسبه عوامل الاستیک و ویسکو الاستیک غیر خطی در هر لایه است. علاوه براین راه حل با فرض بدست آمده گونه های خزش در هرلایه از طریق ضخامت ثابت بدست می آید. این الگوریتم همگرا و دقیق زمان به عنوان راه حل است که تعداد لایه های مصنوعی افزایش یافته  باشد. برای ویسکوالاستیک خطی راه حل پیشنهادی ثابت برای مطابقت با راه حل های دقیق شناخته شده برای مواد ویسکوالاستیک ایزوتروپیک 1 ارائه شده است. در نهایت چند مورد نوآوری در حال اجرا برای نشان دادن اهمیت این پدیده  کشش ویسکو در زمینه تنشهای داخل در طول چندلایه ضخیم سیلندر را ارائه شده است. 
کلمات کلیدی : کامپوزیت پایه پلیمری (PMCS) – خزش – الاستیسه، تحلیل مدل سازی – استحکام. 
مقدمه:
سیلندر تو خالی و یا سیلندر با عناصری ساختاری معمول در بسیاری از برنامه های کاربردی از جمله لوله های آب، سیستم لوله کشی و سفت درایو استفاده می شود. تلاش برای بهبود تولید نفت امکان استفاده از رایژر های شاخته شده از کامپوزیتهای زمینه پلیمری را در عملیات های نفتی در دور از ساحل در اکتشافهای در عمق پیش از کیلومتر به کار می روند. در نتیجه افزایش استفاده از کامپوزیتهای پایه پلیمری و مواد مرکب پلیمری در برنامه های کاربردی مهندسی عمران به کار رفته است که علاقه شدیدی به مشکلات تجزیه و تحلیل تنش در سازه های کامپوزیتی چند لایه دارد. بسیاری از آثار تحلیلی در مورد تجزیه و تحلیل تنش در پوسته های کامپوزیتی در طول سالهای گذشته انجام شده است. این با افزایش استفاده از پوسته های کامپوزیتی در ارتباط با بسیاری از برنامه های کاربردی مانند سازه های مهندسی عمران و صنعت هوانوردی شده است. 

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:55 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
پایان نامه جهت اخذ درجه کارشناسی
عنوان کامل: پایان نامه تحلیل و بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین
دسته: مکانیک
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 90
______________________________________________________
بخشی از مقدمه:
زندگی امروزه بدون اجزا اتصال دهنده که در اکثر احتیاجات عامه و صنعتی سهم مهمی را دارد بسیار مشکل است. هر یک از اتصالات دارای مشخصاتی هستند که ممکن است با مشخصات اتصالات دیگر کاملاً فرق داشته باشند. اجزای اتصال دهنده را می توان بصورت قطعاتی که موجب متصل شدن یک یا چند جزء یک دستگاه به هم دیگر می شوند و معمولا به دو گروه تقسیم می شود، قابل انفصال ( جداشونده) و غیر قابل انفصال ( جدا نشونده) تقسیم کرد، بیان کنیم.
  منظور از اتصال جدا نشونده (دائمی) نوعی از اتصال است که در موقع جدا کردن قطعات از همدیگر، هم قطعات و هم وسیله اتصال دهنده به نوعی حالت اولیه و سالم خود را از دست می دهند مانند جوشکاری و سایر اتصالات حرارتی.
  اتصال جدا شوند ( غیر دائمی یا موقت ) اتصالی است پس از جدا کردن قطعات از همدیگر نه آسیبی به قطعات وارد شده و نه به وسیله ی اتصال دهنده مانند اتصالات پیچی وارد نمی شود.
  ولی با این تجسم اتصال توسط میخ پرچ نوع مخصوصی است که می توان آن را اتصال نیمه دائم نامید چون با انجام عمل فنی و پراندن سر میخ پرچ می توان عمل جداسازی را طوری انجام داد که قطعات سالم بمانند.
  در هر حال وسایل اتصال در تمام ماشین آلات و دستگاه ها به بنحوی مورد استفاده قرار می گیرند و نسبت به نیاز انواع آنها طوری افزایش یافته که شناسایی همه آنها بطور جداگانه مشکل است.
  هدف ما در این جا بحث و تحلیل بررسی انواع اتصالات در اجزای ماشین بود که بیشتر سعی شد بعد از توضیح اجمالی مطالب عمومی به مطالب جدید در مقاله ها و کنفرانس ها بپردازیم که با جمع آوری اطلاعات از مقاله های خارجی و داخلی درباره ی اتصالات نظیر جوشکاری، اتصال توسط پرچ، پیچ و پین ها بصورت تحلیل تجربی و المان محدود با استفاده از نرم افزارهای مربوطه مانند Ansys ( در استاندارد ISO ) این کار صورت گرفته است.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t



ساعت : 8:54 صبح
نویسنده : ابولفضل ذوالقدر
نظرات
عنوان انگلیسی مقاله: The Organizational Buyer Behavior Learning Organization
عنوان فارسی مقاله: آموزش سازمانی در رفتار خریداران سازمانی
دسته: مدیریت - بازاریابی - اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 24
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مطالعه چهارچوب طرح های تلفیقی آموزش سازمانی را در رفتار سازمانی خریدار توسعه می دهد.در این مطالعه فعالیت های ارتباطی و روابط میان واحدهای استراتژیک تجاری که در فرایند خرید مشارکت دارند مورد توجه قرار می گیرند.حمایت علمی برای روابط پیشنهاد شده بر اساس رشته ای از مطالعات صورت گرفته که این مطالعات بر اساس مصاحبه با مدیران 10 واحد استراتژیک تجاری یک سازمان خدمات جهانی می باشد.بر اساس این مطالعات چندین معنی ضمنی ارائه شده است. 
مقدمه
کریس- تحلیل گر پژوهش بازاریابی که به تازگی در سازمان استخدام شده بود- برای دفتر کار خود نیاز به کامپیوتر و چاپگر داشت.به همین دلیل سفارش خرید یک سیستم را به بخش خرید سازمان ارائه داد.بعد از گذشت 2هفته کامپیوتر خریداری شد اما خریداری چاپگر را به زمانی موکول کردند که تقاضای خرید چاپگر به حدی برسد که بتوانند تخفیف عمده ای را دریافت نمایند و پس از گذشت 6هفته چاپگر به کریس تحویل داده شد.بخش خرید تخفیف قابل ملاحظه ای را بابت سفارش چاپگر دریافت کرد.اما بخش خرید ضرر بهره وری کریس را در خلال این 6هفته در نظر نگرفت.
مشکلی که کریس با آن دست به گریبان بود در اکثر سازمان ها وجود دارد.معمولا در زمان ارزیابی اهمیت فاکتور های هزینه در برابر کل چرخه زمانی فرایند ، فرهنگ خرید داده های مصرف کنندگان را در نظر نمی گیرند.از دید گاه بخش خرید چرخه زمانی فرایند به قدری نا محسوس است که اندازه گیری آن غیر ممکن است.در کاهش چرخه خرید هیچ گونه ارزش و سود واقعی وجود ندارد.با این وجود همان طور که در این مثال ساده نشان داده شد،در خرید کالاها و خدمات چیزهایی فراتر از هزینه وجود دارد.

جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید


:: برچسب‌ها: t